sobota 8. listopadu 2014

Je libo mléčnou pěnu?

Zdravím do upršeného sobotního rána....

Jsem ráda, že nikam zatím dneska nemusím, čeká mě to až později, kdy si půjdu koupit barvu do své historicky první vlastní šatny a taky si ji sama vymaluju:D Tak doufám, že to zvládnu v pohodě a pokud ano, s radostí se pustím i do malování kuchyně:)

No a když je venku tak jak je, chci vám ukázat dobrotu, kterou můžete upíjet a přitom se na ten déšť dívat:) Co takhle kávička či Caro s krásně našlehaným mlékem?


Někteří z Vás si teď možná řeknou, že si myslím, že jsem objevila něco dosud neobjeveného:D Já vím, že tato vychytávka je na trhu už pěkně dlouho a byla tu ještě dřív než jsem se narodila, jenže my tento zázrak prostě nikdy doma neměli... A znáte to, pořád si říkáte až půjdu do toho obchodu, nesmím zapomenout koupit  to, ale když tam jste,tak si na to ani nevzpomenete, ale já si konečně jednou vzpomněla:D A to že jdu do supermarketu pro chleba (vajíčka, sýr,atd...) co zrovna potřebujeme a přinesu milion jiných věcí a na tu důležitou věc zapomenu, to je u mě normální stav:D

Ten zázrak je šlehač cappuccino. Vytvoříte s ním během minutky z obyčejného vychlazeného  polotučného mléka, krásně našlehanou pěnu! Mňam!

Jedinou nevýhodou je, že mléko musí být vychlazené a tím pádem je pěna studená, ale od té kávy se za chvilku aspoň trošku nahřeje:)


Ještě mám jednu věc, která mě hrozně baví a to je podobně vypadající šlehač na bílky. Nevím proč, ale od té doby co ho mám, šlehám bílky jen v něm, baví mě víc jak elektrický šlehač, asi proto, že jsem ten sníh udělala vlastním usílím a hotové je to taky za chviličku:)

Ještě rada na závěr, raději ty šlehače nedávejte do myčky, jedna nádoba mi praskla a myslím, že to bylo asi tím...

Máte doma šlehač cappuccino nebo na bílky? A máte rádi mléčnou pěnu?

1 komentář:

  1. Vím že nějaký šlehač na bílky by se doma našel, ale vypadá, že je o dost starší než já :D Jinak cokoliv co má pěnu miluju, takže určitě super věc (a slyším o tom poprvé v životě :D).

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše komentáře:)