úterý 28. října 2014

Co jsem si oblíbila od Zajíců v krabici

Zajíce si objednávám už nějaký ten měsíc a pár výrobků jsem si opravdu oblíbila tak, že jsem si je už sama šla koupit, doobjednala ke krabici nebo si je v budoucnu ještě koupím.

Zajíci v krabici mě osobně přijdou jako super nápad a balíček překvapení,který mne opravdu potěší, protože jsou tam samé kvalitní věci, které využiji.

Co se mi teda usadilo ve spíži?

Kokosová mouka je super na pečení opravdu jsem si ji oblíbila a používám ji do různých sušenek nebo do muffinů. Cena je bohužel vyšší za 250g pytlíček zaplatíte 89Kč, proto si mouku šetřím, ale použila jsem ji už hodněkrát a stále jí mám docela dost:)

O klasické slané Hrašce už jsem slyšela, ale nikdy jsem ji nevyzkoušela. Až mi došla v krabici tato vanilková, dokoupila jsem si hned i slanou verzi. Hrašku teda vůbec nepoužívám na to, abych v tom těstíčku smažila ovoce, hlavně mě baví ji přidávát do různých pečených muffinků a buchet, zlepšuje totiž soudružnost těsta a navíc se Hraškou dá nahradit i vejce:) Takže pro mě je to super objev. Hraška vanilka stojí kolem 40Kč za 250g pytlík.

Barbecue omáčka Mississippi Sweet Apple. Toto je jediný výrobek, který jsem si neoblíbila já. Moc ale chutná přiteli a taťkovi.  Když jsem tuto omáčku nabídla u grilovačky, chlapi se olizovali až za ušima. Cena za balení je 105Kč a na e-shopu u Zajíců nabízejí i další 3 příchutě, které jsem ale nezkoušela.

Tuto dobrotu doporčuju. Pikantní klíčky provensál. Jsou to naklíčená slunečnicová semínka marinovaná v tamari a koření a sušená do 42°C. Ještě nabízejí příchuť chilli a curry. Cena za balíček je 65Kč.
Lifebar od lifefood - v krabici jsem objevila meruňkovou a višňovou a sama jsem si koupila brazilskou, která mimo jiné obsahuje para ořechy, kokos a vanilku., jsem zvědavá:) Myslím, že je to super svačinka na cesty:)

Pražené a lehce solené řasy NORI.  Toto mi zachutnalo a docela dlouho mi i balíček vydrží, nesním všechny naráz,šetřím si je. Obecně mi řasa Nori chutná, takže i toto je mé oblíbené, navíc tyto řasy obsahují hodně jódu, kterého mám (podle výsledků)  málo. Tento balíček stojí 28Kč a ještě jsem objevila v Country Life příchuť Wasabi, ale ještě jsem jej neotevřela.





Určitě bude více potravin, které si oblíbím, s říjnovými Zajíci jsem si doobjednávala i Topinamburové plátky a ty mi moc zachutnaly.

Objednáváte Zajíce v krabici? Co vám chutnalo a oblíbili jste si?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře:)